søndag den 26. august 2012

Hullu bulluuu..

MetteKamilla, Hvor er du henne?

Er nået frem til at jeg vist er blevet søndags-blogger.
Jeg tager billeder i løbet af ugen og så samler jeg dem til små blog-indlæg om søndagen.

Det har i al fald hidtil været sådan:-)

Det dejlige vejr er blevet nydt en lille smule i haven i vores lækre loungesæt..
Og det var jo virkeligt skønt at solen varmede om dagen, dog skal jeg hilse at sige at der var koldt om natten!

Vi var nemlig på camping i 4 dage - I vores egen have (Som jeg sagde til Jonas, så er det ikke altid vigtigt at komme langt væk, det er ofte mere det at være hjemmefra:-) - Men agendaen var nu gulvslibning af gulve i stue, soveværelse og gæsteværelse, hvilket betød at kun hundene kunne bo indenfor..

Lidt småstiv nak og ryg, få kvadratmeter og begrænset tidsfordriv blev dog kompenseret af et super flot resultat. - Skinnende smukke trægulve som fik helt nyt liv!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar