fredag den 13. juli 2012

Flytte-flytte om..

Nyt liv til stuen..

Jeg arbejder i en møbelforretning hvor jeg hver dag taler om indretningsidéer og er også tilknyttet private indretningsprojekter i folks eget hjem.

Dette smitter også af i fritiden.. så konstant får jeg nye idéer og tanker til hvordan vores eget hjem kan blive endnu bedre.

Må konstatere at ønskelisten er lang, men øverst står byggeprojekterne som økonomisk sætter en stopklods for udskejelserne og tilføjelserne i indretningen.

Forleden dag blev det dog til en omrokering i stuen som er en del af mit projekt med at mixe den lækre trendy retro mad men stil med hifi looket (læs:sort,hvid og krom.)

Et af de fremtidige ønsker er at få udskiftet en del af møblerne så stuen synes større og mere sammenhængende i stilen. - Gerne Bolia´s kupé sofa, små indskudsborde (fx de velkendte bønneborde)  og nostalgisk palisander tv-møbel (syntes også Bolia´s er gode bud.) Og så kunne den smukke Imola lænestol (BoConcept) stå i pejsehjørnet gerne med et lækkert blødt isbjørneskind på:-)






Indtil videre er det som nævnt en omrokering i stuen jeg må nøjedes med..
 Betragt det som "FØR" billeder:-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar